Slecht starten en lopen of overmatig olie verbruiken? Voor ons kent dit type motor geen geheimen.



Problemen met V.A.G. 1.8 TSI en 2.0 TFSI motoren
Wij bieden service voor zowel gen. 2 als gen. 3 EA888 TSI en TFSI motoren.
De 1.8 en 2.0 tsi motoren van de V.A.G. groep staan bekend als erg krachtige, soepele motoren. De motoren leveren een hoop vermogen bij nog steeds een acceptabel verbruik. Helaas zijn ook met deze motoren problemen welke vergelijkbaar zijn met die van de kleinere TSI motoren:
Uitgerekte distributiekettingen en overmatig olie verbruik lijken soms bijna meer regel dan uitzondering. Ook komen defecte zuigers veelvuldig voor.
Voor al deze problemen heeft de TSI specialist een passende oplossing.
Oplossing
Uit ervaring weten wij inmiddels dat enkel grondig aanpakken van de problemen een resultaat voor de langere termijn oplevert.
Wij bieden daarom het volgende pakket aan:
- Motor revisie
- Cilinderkop revisie
- Nieuwe Drijfstanglagers
- Nieuwe gemodificeerde zuiger (geen overmatig olie verbruik meer! volgens fabrieksspecificaties)
- Nieuwe complete distributie ketting set (Gemodiviseerd)
- Alle betrokken pakkingen en keerringen worden vervangen.
Complete reparatie 3500,- INCL BTW
Tegen meerprijs kunnen wij uitvoeren:
- Motor boren naar overmaat + 400,- Incl BTW (soms noodzakelijk bij hevige slijtage van onderblok)
- Krukas vervangen bij defect 350,- incl btw
- Nokkenas vervangen bij defect (Per stuk) 250,- incl btw
- Kop revisie: prijs afhankelijk van staat van kop
Heeft u problemen met uw VW, Audi, Seat of Skoda met TSI of TFSI motor? Neem dan snel contact op! Wij staan u graag te woord en denken mee naar een betaalbare oplossing.
Betrokken motorcodes: (onder meer) CDNB, CDNC, CDHB, CDHA, CABB, BWE, CNCD, CJEB, CJEE, CNCE, CJED, CJEE, BPJ, CHJA, CYGA, CYNB, CDAA, CCZA, CJSB, CJSA, CCZB, CDLF, CDLG, CHHA, CHHB, CJXC, CAWB, CCZB,

